من باتو حرف ها دارم
من باتو حرف ها دارم

به این خیابان بگو تمام نشود ...
من
با تو حرف ها دارم ..!!

 



نظرات شما عزیزان:

mar♥jan
ساعت17:55---20 خرداد 1393
اونی که واقعا دوستت داشته بـاشه ..

شاید اذیتت کنه...لجتو در بیاره...

ولی هیچ وقت عذابت نـمیده... هیچوقتم تحقیرت نمی کنه...

شاید چند روزی هم حالتو نپرسه ...

نتونه باهات قدم بزنه، نتونه بیاد بیرون باهات و ...

ولی همه حـواسش پـیشِ تـوئه...

شاید بـاهات قـهر کنه.... چند روزی نخواد ببینتت...

جواب مسیج هاتو نده، تماستو ریجکت کنه....

ولی هیچ وقت خیانت نمی کنه !!! و هیچگاه ازت دل نِمیکَنه به راحتی!!!

اونی که واقعا دوستت داشته بـاشه ....

دوسِــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــت داره !♥♥♥


mar♥jan
ساعت17:53---20 خرداد 1393
گاهـــــــی وقـــــــت ها


اینقـــــــدر بی حوصـــــله ای


کسلــــــــی افــــــــسرده ای


اما


یـــــهو کافـــیه یـــه اس م اس از عشــــقت بــــیاد


ناخـــــــود آگـاه لبخــــ ــند رو لبـت میـــــاد و


شـــــــاد میشـــی


انگــــار نــه انگــــار تا دو دقیـــــقه پیـــش


دنیـــــا جلـــو چـــــشات تـــیره و تــار بــــود !!


بـــه ایـــن میگــــن عشـــــ♥ــــــق


کـــه درمــــان هــــر دردیــــــــه.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : علی69-نازکیجا